Atenció a l'usuari

Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

Atenció a l'usuari

La funció principal del Servei d'Atenció a l'Usuari és la millora continuada de l'experiència del pacient.

 

El concepte experiència del pacient sovint es defineix com la suma de totes les interaccions, conformades per la cultura de l'organització, que influeixen en les percepcions del pacient al llarg de l'atenció rebuda. 

 

El nostre objectiu és oferir als usuaris una atenció personalitzada, fer que se sentin escoltats, recollir les seves opinions i expectatives i, sobretot, resoldre les qüestions que ens plantegin. Feim feina cada dia per aconseguir un sistema de salut més proper i eficient. 

 

Hi ha un Servei d'Atenció a l'Usuari en cada centre sanitari

Canals i horaris d'atenció


Com presentar una queixa al Servei de Salut de les Illes Balears

 

Com presentar una queixa al Servei de Salut de les Illes Balears  

El Servei d'Atenció a l'Usuari fa feina permanentment per afavorir la comunicació segura amb els usuaris, tant per mitjà d'eines informàtiques com per la tramitació de documents en paper. 

 

En aquest sentit, volem tramitar les vostres queixes, suggeriments i propostes de la manera més àgil possible i, alhora, vetllant per la protecció de les dades dels usuaris. 

 

En ocasions, les queixes poden contenir dades de salut personals. Per això, necessitam comprovar la identitat de la persona que presenta la queixa per poder-la tramitar. 

 

Si voleu presentar una queixa al Servei de Salut de les Illes Balears, teniu diferents opcions. 

 

1. Digitalment

 Opció 1: Presentar la queixa identificant-se amb Cl@ve

 

Opció 2: Presentar la queixa sense autenticar la identitat de qui la presenta.  

En aquest cas, cal tenir en compte que, si la queixa conté dades protegides per la Llei orgànica de protecció de dades, no es podrà tramitar.

 

2. Per registre oficial

Podeu descarregar un imprès de queixa, emplenar-lo i presentar-lo a un registre oficial, segons s’estableix en l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

 

3. Per correu electrònic: 

Podeu descarregar l'imprès de queixa, emplenar-lo i enviar-lo per correu electrònic a l’adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 

 

En aquest cas, cal tenir en compte que, si la queixa conté dades protegides per la Llei orgànica de protecció de dades, no es podrà tramitar, perquè no s’haurà pogut autenticar la identitat del remitent. 

  

Si teniu dubtes o necessitau més informació sobre aquest assumpte, contactau amb el servei d'atenció a l'usuari del vostre hospital o de la Gerència d’Atenció Primària (consultau les vies de contacte més amunt).