Com a ciutadà/a usuari/a dels serveis sanitaris públics teniu drets i deures. A Atenció a l'Usuari us ajudam a conèixer-los i exercir-los.
Mitjançant la recepció de queixes, suggeriments, sol·licituds d'informació i agraïments relacionats amb l'ús dels serveis sanitaris.
Atenem gestions assistencials i administratives de forma personalitzada actuant com a enllaç entre la ciutadania i la nostra organització per a trobar la resposta més adequada
Ens ajuda a avaluar i millorar el funcionament del Servei de Salut dels Illes Balears. Per això, us agraïm sincerament el temps que dedicau a escriure-les
Al Servei de Salut us escoltam i orientam per millorar i oferir-vos un bon servei sanitari. Per això, a través del Servei d'Atenció a l'Usuari ens podeu fer arribar Queixes, Suggeriments, Sol·licituds d'informació, consultes o tràmits i Agraïments
Una queixa serveix per detectar el que no va bé, allò que cal millorar.
Exemple: Fer constar la disconformitat amb la prestació d'un servei sanitari, els retards, les desatencions dels nostres professionals o qualsevol altra anomalia.
Un suggeriment ens aporta idees sobre com podem satisfer millor les expectatives dels usuaris.
Exemple: Com simplificar l'accés a una prestació, coses que heu trobat a faltar en un ingrés hospitalari, etc.
Una sol·licitud d'informació ens obliga a millorar els nostres canals de comunicació: des d'allò que us explicam a les admissions fins a la informació disponible en els nostres webs i xarxes socials.
Exemple: com sol·licitar determinades prestacions ortoprotètiques o de farmàcia, com renovar la targeta sanitària, l'horari d'obertura d'un centre de salut, el calendari de vacunacions, etc.
Un agraïment és la manera com ens podeu indicar allò que vos ha agradat. Ens permet detectar les coses que sí funcionen i per les que cal seguir apostant.
Exemple: el bon tracte rebut per un equip de professionals, la capacitat d'escolta, la comoditat de les instal·lacions, l'adequació dels tractaments rebuts, una millora en la seva qualitat de vida, etc.
Atenció a l'Usuari
Atenció a l'Usuari
Atenció a l'Usuari
Atenció a l'Usuari
Atenció a l'Usuari
Atenció a l'Usuari
Atenció a l'Usuari
Atenció a l'Usuari
Atenció a l'Usuari
Amb la finalitat de millorar la vostra experiència com a usuari de la pàgina web d'Ibsalut, sol·licitem que empleneu aquest qüestionari. Emplenar-ho només us agafarà uns tres minuts. Les dades seran tractades de manera anònima i únicament per a aquest fi.